GarySepet Blog: Yang pandai tu, tolong kirakan untuk saya.

Yang pandai tu, tolong kirakan untuk saya.

January 04, 2013

Assalamualaikum! 
Malam pun dah update. 
Amacam sekolah korang? 
Best? Budak yang dah up 20 tahun tuu. Senang lah citer boleh dok relax.. takpee ada 3 tahun lagi nak sekolah . Huhuhu. Lama tuuu.. :(( Makk! Nak berhenti sekolah!! :'(

Selamat Datang kepada budak form 1 yang baru dari SK akan menyesal masuk form 1 ! Hahaha (gelak evil) . Bukan ape, saya nie dah berpengalaman mengambil PBS gilee tu. Paling ramai benci seumur dan sampai mati kat PBS ( Pertaksiran Berasas Sekolah ) gile tu. Siap buat iklan kat TV. Menyampah tengok.

Nak report suruh amik PMR balik , dah tak boleh dah. Semua dah umumkan kat berita. Nak amik PMR ( Penilaian Menengah Rendah ) tak nak PMR ( Pertaksiran Menengah Rendah ) . Pelik kan? Cikgu bagitahu semalam. Soo sesiapa yang tak tahu tu, baca kat sini ye . Huhu.

Boringkan? Musim sekolah datang balik. Hummm. Semua orang nak musim cuti kecuali >18 kan? Err. Action lah tu dah habis.  
Saya ada game sikit. Nak main tak? 

Jom kita teka ada berapa muka berbentuk manusia di pokok tersebut.
Saya jawab tak sampai 2 minit. 

Klik gambar untuk Original Size. 
Ala! Nie kacang je. Ramai yang main dan komen benda nie kat facebook. Tak kan tak pernah jadi. huhu

Esok Jumaat. Sekolah lambat sikit. Huhu.
Bye. Good Night! Tak ada mood nak gi sekolah. 
Nak buat Tutorial pun tak boleh sebab ada kerja sekolah banyak. Mungkin.
Sekian! Bye! 



Menulis dengan penatnya, please Follow? ;)

No comments:

Post a Comment