GarySepet Blog: [Pets World Story] Kucing Kesayanganku

[Pets World Story] Kucing Kesayanganku

December 11, 2012


 Hai~ Selamat Sejahtera dan Selamat Petang :D
Haiwan ape kat atas tu? Hah! Kucingku yang terbiar.
Comel sesangat kucing nie. Saya bagi nama kucing 'Tommy'.
Amik gambar nie time dia mengantuk. Kucing nie perempuan.
Dalam persiapan untuk mengandung. 


Comel dan kena paksa duduk macam nie. Kucing nie aku jumpa dia kat depan rumah. Entah sape la biarkan.

Anak kucingku yang pertama.

Inilah gambar terakhir anak kucingku yang sedang tidur. Tetapi ia sudah tiada di muka bumi ini lagi. Diseksa oleh budak 6 tahun yang mencampak ia dari tingkat 2. Cedera parah di hidung yang ditelani oleh darah yang banyak dan di leher/tengkuk hampir putus. Kes ini berlaku pada petang semalam pada 4 December 2012. Rindu sangat kat kucing nie. Dahlah mata dia bulat.

Aku tetap sayang kucing yang aku bela sampai mati. Tiap tiap hari aku bagi makan & minum. 

M.E


Menulis dengan penatnya, please Follow? ;)

No comments:

Post a Comment