GarySepet Blog: Welcome To World of Gary !

Welcome To World of Gary !

December 11, 2012
Kenal tak? Tak kenal, meh saya kenalkan diri.

Salam Sejahtera dan Selamat Pagi! 
Ringkasan, saya Muhammad Ezzany yang ingin belajar menjadi seorang blogger dan saya seorang editor di tahap 3 atau 4 kerana terdapat komen dari orang luar yang cakap gambar yang diedit sangat terbaik dan dia bagi tahap 3 atau 4. Tapi orang luar mesti la tahap lebih. 

Saya berumur 13 tahun untuk Blogger 2012. Pemilik sebenar untuk blogger baru ini. Saya di panggil sebagai Gary di facebook dan ramai orang tahu saya minat nama Gary. Saya mengenali blogger saya ini sebagai GarySepet Blogger. 

Saya ingin mengajar pelbagai jenis Tutorial di Blogger dan lain daripada lain apa yang Blog Kak Lyssa Faizureen ajarkan. Hehehe. Dan saya akan menikmati jenis ucapan selanjutnya.
Sekarang nie Blogger tetap kemas dan bersih. Kini saya ingin mempercantikan Blog ini lagi. 

Dengan ucapan ikhlas, terima kasih kerana melawati Blogger dan Entry pertama ini. 


Add me on facebook 
Sekian, Terima Kasih.
M.E


Menulis dengan penatnya, please Follow? ;)

No comments:

Post a Comment