GarySepet Blog: Happy New Year 2013!

Happy New Year 2013!

December 31, 2012

3
.
2
.
1
..

proonnn (bunyi horn)

Assalamualaikum! Akhirnya!
Syukur kepada Tuhan!
Saya berjaya ke tahun seterusnya, 2013!
Sudah 13 tahun berlalu saya mengalami pelbagai jenis ujian dari Tuhan!
Tetapi ada sedikit merana dan sedikit kemenangan dan sedikit kesedihan dan lain lain!
Kepada Birthdaynya, 01 Jan. Saya ucapkan tahniah dan Happy Birthday!

Kad khas untuk semua orang!
Terima ia.


Terima kasih kepada Follower saya dan Selamat Tahun Baru, 2013!
Pada tahun 2012, banyak pengalaman saya ada terutamanya di Singapore.
Terima kasih kepada mak dan ayah saya sebab menjaga saya dengan baik dan sempurna.
Ezzany mintak maaf jikalau buat dosa kat mak dan ayah.
Selamat Tinggal 2012 dan ini Entry ini adalah Entry terakhir pada 2012! 
Selamat Tinggal dan Selamat Tahun Baru! 

Menulis dengan penatnya, please Follow? ;)

No comments:

Post a Comment